Social Push werd opgericht door Nanouk De Cauwer, de vrouw achter Concepten als Jackie Jane concept stores, Preloved en haar eigen kledinglabel #NANOUK. Na jarenlang haar eigen brands en dat van anderen op te bouwen besloot ze haar ervaring als professionele service aan te bieden. "And there was Social Push".
Career Highlights:
2005: Bachelor Psychologie
2010: Master Vastgoedmakelaar
2011-2013: Het Immopunt (eigen kantoor)
2014-2017: Preloved "your address for preloved luxury"
2014-heden: #NANOUK clothing
2014-heden: Nanouk De Cauwer influencer
2015: Jackie Jane Knokke en Jackie Jane Ghent
2016: Jackie Jane mini Knokke
2016: Devil campagne (EK 2016)
2016: Power couple in fashion (verkozen door Belmodo)
2017: Jackie Jane Knokke II
2017: Brand ambassador Mercedes
2017: Brand ambassador Gvine Gin
2018: Better Best Belgian campagne (WK 2018)
2018: Brand ambassador Longines watches
2019: Social Push
Nanouk wist zichzelf en haar brands telkens weer heruit te vinden.
Er werden talloze artikels in de binnen- en buitenlandse pers over haar merken en eigen persona gepubliceerd.
Ze gaf met haar concept Jackie Jane Concept stores een duw in de rug van vele succesvolle Belgische en buitenlandse Brands zoals: TDS Jackets, Rough Rugs, Pinned By K, Morobé shoes, Ptit chou, Tutu Chic, Love Sundaily, Godert. Me, Fox Factor...
Als Influencer werkte ze met klinkende namen zoals Mercedes benz, Longines, Clinique, Gvine Gin, Taittinger Champagne, Givenchy cosmetics, Disney...
Kan jij haar expertise ook gebruiken? Mail
Bekijk hier onze DIENSTEN en TARIEVEN
AS SEEN IN : Sabato, Knack Weekend, De Standaard,De Morgen, De Gentenaar, Het laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Gazet Van Antwerpen, Het belang Van Limburg, Le Soir, Elle.be, Elle Magazine, Feeling, Paris Match, Madame Figaro, Parool, Gael, Tendens, Trends, Nina, Steps, Belmodo.be, Feeling, Knokke Actueel, De krant van West Vlaanderen, City zine, Flair, MyFashionblog, Metro, Sjiek, Whatamatters, Matuvu Magazine, Metro, Goesting, Talkies, ...