Influencers hebben een voorbeeldfunctie verkregen door de content die ze delen, met hun specifieke stijl van content kunnen ze invloed uit oefenen op hun groep volgers. 

 

Bedrijven maken maar al te graag gebruik van deze meer alternatieve manier van reclame maken. Het is niet alleen goedkoper dan de traditionele kanalen zoals TV, radio of geschreven pers. Het blijkt ook meer efficiënt e zijn. 

 

Maar daar wringt het schoentje: efficiënt een  influencercampagne op poten zetten is niet zo simpel als het lijkt. 

 

Het is belangrijk dat het authentiek blijft zodat het niet aanvoelt als reclame, daarvoor heb je de juiste persoon nodig. 

Is het gevolg van deze persoon betrouwbaar?( niet aangekocht) Is het publiek in kwestie jouw doelpubliek? Komen de normen en waarden van deze persoon overeen met die van jou? Hoe gaan we dit communiceren? In welke tijdspanne? Wat zijn de voorwaarden? Wat is een correcte fee? 

 

Als influencer werkte ik voor grote namen als Mercedes, Gvine, Longines,Clinique... En ken ik het reilen en zeilen in deze wereld. Door mijn connecties in de industrie kan ik de juiste persoon voor jouw benaderen en een perfecte campagne uit werken. 

 

Meer weten? Stuur ons een mailtje

Nanouk werkte als Influencer voor: 

 

 - Mercedes Benz

- Gvine Gin

- Longines 

- Taittinger Champagne

- Tao 

- Disney land Paris

- Clinique 

- Colmar sports

- Toni Sailer sports 

- Pinko

- Fashion Club 70

- Sventy 

- Sunglass Boulevard

- Nunu active wear 

- Stad Genk 

- Chantelle 

- Le Beau- Courally 

- Verso Skincare 

- Duinbergen clinic 

- Extrema Festival

- Wecandance Festival 

- Rails La 

- For love and lemons

- Zalando 

- Tapijten Online,

- Kiabi

- Cime 

- Kipling 

- Air France

- Givenchy Cosmetics

- Kenzo Cosmetics

- Mazda

- Dior Rouge 

- Hunkemoller 

- Massalto

- 49r Jeans

...