INSTAGRAM PAGINA'S VOOR EN NA:

VOOR:

Marie Méro woman deelde enkel campagne beelden. Ze willen groeien naar een mix van content die het verhaal van hun 3 generaties en sterke vrouwen brengt. 

NA:

Wat doet Social Push voor Marie Méro woman

  • Voor Marie Méro wordt er dagelijks gepost op de feed en Instagram stories. Telkens met de tone of voice en collectie thema's in het achterhoofd. 
  • Community management: 
  • We maken mini stories over de mensen achter de schermen zowel op de feed als in gepersonaliseerde stories. 
  • één keer per maand interviewen we een inspirerende dame, de "#proudtowearmariemerolady" of the month. Interview opstelling, afname, uitschrijven, video en foto beelden worden door ons gemaakt. Deze worden gebruikt voor blog, newsletter en Instagram.
  • Tijdens de winter collectie maakten we 6 Instagram TV movies, met als doel de klanten te inspireren om de verschillende collecties met elkaar te combineren. 
  • Influencer-marketing: communicatie met influencers voor campagnes verloopt via Social Push. 

 

 

 


VOOR:

MeetDistrict Co work spaces in Gent, Antwerpen, Berchem en Brussel, was als bedrijf weinig actief op social media. Zonder strategie of consistentie kom je op social media nergens, tijd voor verandering.  

 

 

 

 

 

 

 

 

VOOR: 

In November mochten we naast Marie Méro een nieuwe internationale speler onder ons cliënteel verwelkomen. 

Aptica een Belgisch leesbrillen merk met een twist ;-) betaalbaar en met een oog voor detail en ontwerp. Aptica wordt verkocht over de hele wereld van Guggenheim museum in New York, departmentstores in Bangkok tot je lokale opticien. 

In het voorjaar van 2020 wordt de rebranding van Aptica op de wereld los gelaten. Aptica deed nog niet aan social media marketing dus we mochten beginnen met een 

 

VOOR: geen duidelijke strategie wat het heel slordig maakt. 

NA: 

  • Aanpassing bio
  • Aanmaken Highlights
  • Updaten Highlights
  • Voor MeetDistrict volgen we enerzijds de event calendar van het bedrijf. We brengen verslag van events via de feed en storytelling. 
  • Anderzijds lichten we op de feed de facetten van het bedrijf uit zoals: Event space, Meet space, Office space. 
  • Aanvullend werken we met vaste rubrieken: #peopleofmeetdistrict 
  • Community management:  
  • LinkdIn is ook in ons beheer. 

NA: 

Social Push doet voor Aptica

  • Aanpassing bio 
  • Aanmaken highlights 
  • Updaten highlights 
  • Social media beheer:  4 posts per week + dagelijks aanwezig op stories
  • Stories
  • Community management
  • advies in rebranding 
  • influencer marketing 
  • Video marketing

NA: Er is een duidelijke strategie bestaande uit: Client content, flatlays, packshots en inspiratiefoto's en quotes. Dit telkens in de themakleuren van de collectie. Dit zorgt voor een samenhangend geheel die de brandcultuur van #NANOUK mooi benadrukt. 


VOOR: geen duidelijke strategie wat het heel slordig maakt. 

NA: Rex Kledij had als doel om hun klanten te overtuigen van hun knowhow en professionalisme in het vak. Dit deden we met weetjes onder de vorm van quotes. Verwijzingen naar de fysieke shop, client content en behind the scenes. We verwerkten de huisstijlkleur rood doorheen het verhaal om de herkenbaarheid hoog te houden.