INSTAGRAM PAGINA'S VOOR EN NA:

VOOR: Marie Méro woman deelde enkel campagne beelden. Ze willen groeien naar een mix van content die het verhaal van hun 3 generaties en sterke vrouwen brengt. 

NA: Voor de maand juli werd een collage grid gemaakt door Social Push. Vanaf Augustus mogen de Marie Méro volgers dagelijks content verwachten. 


VOOR: geen duidelijke strategie wat het heel slordig maakt. 

NA: Er is een duidelijke strategie bestaande uit: Client content, flatlays, packshots en inspiratiefoto's en quotes. Dit telkens in de themakleuren van de collectie. Dit zorgt voor een samenhangend geheel die de brandcultuur van #NANOUK mooi benadrukt. 


VOOR: geen duidelijke strategie wat het heel slordig maakt. 

NA: Rex Kledij had als doel om hun klanten te overtuigen van hun knowhow en professionalisme in het vak. Dit deden we met weetjes onder de vorm van quotes. Verwijzingen naar de fysieke shop, client content en behind the scenes. We verwerkten de huisstijlkleur rood doorheen het verhaal om de herkenbaarheid hoog te houden.